• Telefon : +40 728 88 22 88
  • Program de lucru : Vezi orarul!
  • Adresă : Bacău, str. Mihai Eminescu, nr. 1, bloc. A1

Programul taberei

Miercuri, 7 august 2019

  • Sosirea participantilor
  • Prezentarea regulamentului si programului taberei
  • Cina

Joi, 8 august 2019 

  • 8.30-9.30: Mic dejun
  • 9.30-10: Organizare
  • 10-13: Cursuri de informatica
    • grupa A: Functii, structuri (prof. Edit Budai)
    • grupa B: Introducere in Scratch (prof. Istvan Budai)
  • 13-14: Masa de pranz
  • 14-17: Cursuri de informatica
    • grupa A: Introducere in PROLOG – limbajul inteligentei artificiale (lect. dr. Bogdan Patrut)
    • grupa B: Programare avansata in Scratch (prof. Istvan Budai)
  • Cursuri de informatica: grupele A+B: Introducere in structuri dinamice de date (prof. Edit Budai)
  • 17-19: Team building (coordonator Bogdan Emanuel Iștoc)
  • 19-20: Cina
  • 20-22: Team building (coordonator Bogdan Emanuel Iștoc)

Vineri, 9 august 2019

  • 8.30-9.30: Mic dejun
  • 9.30-13: Cursuri de informatica (prof. Edit Budai, prof. Istvan Budai)
  • 13-14: Masa de pranz
  • 14-17: Cursuri de informatica
  • 17-19: Team building (coordonator Bogdan Emanuel Iștoc)
  • 19-20: Cina
  • 20-22: Team building (coordonator Bogdan Emanuel Iștoc)

Sambata, 10 august 2019

  • 8-8.15: Exercitii de inviorare stil Tabata (antrenor Eusebia Halean) (vezi https://www.youtube.com/watch?v=iOzEJbDWztM)
  • 8.30-9: Mic dejun
  • 9-10.30: Cursuri de informatică
  • 10.45-13: Cursuri de electronică și robotică (grupele A și B) (lect. dr. Cosmin Vârlan)
  • 13-14: Masa de pranz
  • 14-16: Cursuri de informatică
    • Programare orientata pe obiecte II (prof. Bogdan Patrut)
    • Algoritmica (prof. Edit Budai, prof. Istvan Budai)
  • 16-17: Activități distractive
  • 17-19: Prezentare Daniel Feldman – Procese și metode generale de programare într-un mediu de IT cu exemple în C/C++
  • 19-20: Cina
  • 20: Jocuri de tabără la alegere

Duminica, 11 august 2019

  • 8-9: Mic dejun
  • 9-19: Excursie in judetul Bacau, pe traseul Valea Budului-Moinesti (Parcul Bai) – Comănești (Muzeul de etnografie și artă Dimitrie Ghika) – Dofteana (Castelul Ghika) – Targu Ocna (Salina) – Slanic Moldova (Parcul, Cazinoul, Izvoarele de ape minerale, Traseul montan 300 de trepte) – Onesti – Bacau (masa de pranz la Slanic Moldova, festivalul Gourmand Food Fest in Bacau)
  • 19-20: Cina
  • 20: Jocuri de tabără la alegere

Luni, 12 august 2019

  • 8-9: Mic dejun
  • 9-13: Concurs de informatica pe echipe
  • 13-14: Masa de pranz
  • 14-16: Premierea câștigătorilor
  • 16-17.30: Grafică digitală
  • 17.30-19: Festivitatea de încheiere a taberei
  • 19-20: Cina
  • 21: Foc de tabara, noapte alba

Marti, 13 august 2019

  • 8-9: Mic dejun
  • 9-13: Activitati distractive
  • 13-14: Masa de pranz
  • Plecarea participantilor

[Romana]

Tabăra Programare cu răbdare, Valea Budului, 7-13 august 2019

  • Pentru ca atmosfera să fie veselă, iar activitatea noastră în tabăra de la Valea Budului să fie foarte frumoasă, vom pregăti totul din timp. Astfel, te rugăm ca, măcar orientativ, să răspunzi la următoarele întrebări.
  • Noi vom achiziționa toate lucrurile necesare în tabără, dar masa va fi gustoasă la cantina taberei.
  • Spune-ne orientativ ce poți tu aduce în tabără și cam la ce oră crezi că ajungi și cu ce mijloc de transport. Dacă vii la Bacău, de aici te ducem noi în tabără. În tabără vei învăța mai multe lucruri, cum ar fi: structuri dinamice de date, grafică în C/C++, programare orientată pe obiecte în C++, realizarea de jocuri pe calculator, programare Python pentru Raspberry Pi și programare C pentru Arduino Uno, tehnici de programare pentru abordarea problemelor de olimpiadă și de concursuri de informatică, limbajul de programare al inteligenței artificiale (Prolog) etc.

[MAGYAR]

Programozzunk Türelemmel Tábor, Valea Budului, 2019. augusztus 7-13

  • Annak érdekében, hogy hangulatunk vidám legyen és Valea Budului-ban a tábori tevékenységek nagyon szépen megvalósulhassanak, mindent időben elő kell készítenünk. Ezért kérünk, válaszolj röviden a következő tájékoztató jellegű kérdésekre. Mi mindent beszerzünk, amire a táborban szükség lehet, és ízletes étkezésre számíthatsz a tábor éttermében. Tájékoztass minket, mit tudsz hozni a táborba, és hogy kb. hány órára érkezel, milyen közlekedési eszközzel.
  • Ha Bákóba jössz, innen a táborig elviszünk mi, a szervezők.
    A táborban a következőkről tanulhatsz: dinamikus adatszerkezetek, grafika C/C++-ban, objektumorientált programozás C++-ban, számítógépes játékok készítése, Python programozás Raspberry Pi-ra és C programozás Arduino Uno-ra, programozási technikák olimpiászra és más informatika versenyekre kitűzött feladatokhoz, a mesterséges intelligencia programozására használt nyelv (Prolog) stb.

CLICK AICI PENTRU FORMULAR